سمبکالاه

سمبکالاه(رزم موحدین)استان بوشهر sambkalah

سمبکالاه

سمبکالاه(رزم موحدین)استان بوشهر sambkalah

سمبکالاه

آشنای با سبک اصیل سمبکالاه
هنر رزمی سمبکالاه توسط استاد س.ا.میر یوسفی در سال 1359 هجری شمسی ساخته شده.هنر رزمی سمبکالاه در عین حال که ورزشی رزمی و خشن می باشد دارای ویژگی های آرامش بخش نیز هست. این ورزش ترکیبی از 12 سبک رزمی و فنون مختص به خود را آموزش می دهد که دارای فرم های زیبا و قدرتمند علمی و عملی است و همچنین به نیروی درونی و ذاتی انسان نیز معتقد بوده و به آن می پردازد.هنر رزمی سمبکالاه در بین ورزشهای رزمی جهان بیشترین فنون را داراست و به همین دلیل زمان طی کردن مراحل آن طولانی بوده و به نوعی در طول زندگی می توان همیشه آموخت.این ورزش برای کودک، جوان و پیر ، افراد چاق و لاغر، بلند قد و کوتاه قد فرقی نداشته و همه می توانند قسمتی از آن را بیاموزند.سمبکالاه دارای فنون خاصی است که باعث شادابی جسم، تقویت بنیه و جوان تر ماندن می گردد.استاد میریوسفی سازنده و مبتکر سبک می گویند : اجرای فنون سمبکالاه بدن را نرم و سخت، آرام و سریع، ساکن و متحرک، مدافع و مهاجم و شاداب می گرداند و انسان را به ذات پاک خود، ادغام به محیط و درک زندگی می رساند.با اجرای صحیح سمبکالاه انسان در رسیدن به درجات بالای روحی و روانی نیز موفق می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم

آموزش سمبکالاه

شعبه 2:شهرستان امام حسن

روزهای زوج ساعت20:00

مکان: ساحل جنب سالن بسیج









نظرات  (۱۹)

سلام خسته نباشید من از اولین گروه سبک بودم می خواستم بدانم عکسی از   سال 1365 دارید  

سلام بزرگوار.. هی روزگار.    یاد ایام خوش بخیر یاد مهدی ارژنگ.. مهدی شنیدی.... مهدی ارشاد.. بخیر چه روزگاری داشتیم

https://play.google.com/store/apps/details?id=ir.divar

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sheypoor.mobile

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zoodfood.android.play

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.docs.editors.slides

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hanie.livetv

https://play.google.com/store/apps/details?id=fast.dic.dict



باسلام. خداقوت. سوالاتی داشتم. با توجه به اینکه این رزم یک رزم کاملا ایرانیه،پس چرا این رزم نزد خیلی از ایرانی ها ناشناخته است، به صورتی که بسیاری از رزم های خارجی، شناخته شده تر هستند؟ 
2-  آیا این رزم را می توان در کشور های خارجی هم تدریس کرد یا به دلیل اینکه، این رزم با اعتقادات شیعه سازگاره، فقط شیعیان می توانند از این رزم استفاده کنند؟؟ با توجه به این موضوع،فردی غیر مسلمان که می خواهد سمبکالاه را فرا بگیرد،باید حتما شیعه شود؟؟
3-سمبکالاه مخفف چه کلماتیست؟؟
چرا با ایرانی بودن این رزم، در برخی از استان های ایران، این رزم اجرا نمی شود؟؟
ممنون می شم اگه پاسخ بدید. با تشکر از وب خوبتون. در پناه حق 
.

سلام وعرض ادب خدمت دوستان عزیز من هم توفیق شرکت در کلاس های سمبکالاه رو داشتم ومیدونم که چه کیفیتی رو داره من تو تمام سبک هایی که کار کردم قوی تراز سمبکالاه ندیدم البته از حق نگذرم کونگ فو شاولیین هم سبک بسیار قویی  هست
احسنت خدا قوت
با سلام بهترین ورزش عمرم سمبکالاه بود خیلى دوست دارم دوباره برم ، ولى افسوس که رزمیکاران و سمبکالاه کاران اصلى دیگه بوسیدن و گذاشتن کنار و این هم مثل خیلى چیزا بسیجیا دست گرفتن ، و الانم هر جایى غیر از داخل بسیج برگزار میشد میرفتم ، افسوس ، بیاد فؤاد نصارى ، امید گلپا ، محمد دشتى ، ضرغام محمدى ، عبدارضا حسینى
پاسخ:
سلام بعضی از این افراد که نام بردی هنوز تمرین میکنند از اون مهمتر بنیانگذار این ورزش که قدیمیتر هستش هنوز تمرین میکنه اشتباه نکن بیاتمرین بسیج مرکزی روزهای زوج بعد از نماز در ضمن بسیج جای خوبی 
سلام
وب خوبی دارید به ما هم سر بزنید و حتما نظر بدهید.
پاسخ:
سلام وب شما را دیدم جالب بود 
  • رضا کرامتی
  • سلام
    با عرض خسته نباشید به شما دوست عزیز خیلی ممنون که به وبلاگ من سر زدید وبلاگ بسیار عالی دارید .یاعلی
    zohoorimam.blogfa.com
    پاسخ:
    با سلام وبت رو دیدم زیبا بود انشاالله موفق
    راستی امکان ارسال نظر توی وبلاگت نبود
    سلام
    چند طرح جدید گذاشتیم تو وبلاگ، خواستید یه نگاه بندازید ببینید چطور شدن؟ بزارید دوستان دانلود کنند
    موفق باشید
    در پناه حق
    پاسخ:
    سلام دیدم جالب بود حتما استفاده میکنیم
    سلام
    بی زحمت ... چندتا عکس اصلی میخواستم
    اینهایی که گذاشتید خوبه ولی چون طرح هست و کیفیتش کمه نمیتونم طرح جدید بزنم
    اگه امکان داره عکس خام (عکس وسط) این طرح:
    http://s5.picofile.com/file/8104660026/hg.jpg
    و عکس اصلی و خام این طرح:
    http://s5.picofile.com/file/8104677092/2M.bmp
    رو میخواستم
    اگه امکان داره چندتا عکس جدید هم بی زحمت بزارید...راستی ... از فیلم سرعت انفجار عکس یا کلیپی چیزی ندارید؟ حتی کوچک!!
    ممنون میشم اگه لطف کنید برام ایمیل کنید
    موفق باشید
    در پناه حق
    رضا کوه نشین - نیم سرخ - سمبکالاه گناباد
  • میش رمضون و دی زاغو
  • سلام خالووو   عیدت موارک بو ، ایشالا سال جدید ، سال برآورده واویدن آرزوهات بو  [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
    پاسخ:
    سلام خالو عید شما هم مبارک بو انشاالله که امسالت به از پارسالت بو
  • میش رمضون و دی زاغو
  • سلام خالووووووو

    حال و احوالت چه طره؟؟؟

    خاشته؟؟؟

    خالووو اول بگم که لینک واویدی و بی زحمت مونه بلینک

    میگمااا معنی نوم وبت چنه؟؟؟
    پاسخ:
    سلام خالو تو خو آدم زرنگی بیدی یعنی نفهمیدی معنی سمبکالاه چنه بهر حال مو تونه لینک کردم 
    سلام بردوستان قدیمی حسین اقا افتخاری محمد اقا غلامی خیلی وقته ندیدمتون ولی همیشه در دل ما جا دارید انشا ا...  ما تا زنده ایم وشرایط اجازه بده قدر استاد عزیز آقا سعید را می دونیم در جهت کمک به ایشان تلاش خواهیم کرد آقای افتخاری ما در سمبکالاه یک استاد داریم اون هم آقا سعیده هممون شاگردیم منهم همیشه در کلاس شاگرد بودم شاید در کلاس شما شاگرد ارشد .
  • محمد غلامی
  • با سلام خدمت شما دوست عزیز و خسته نباشید.
    نمیدونم افتخار آشنایی با شمارو در کلاس گناوه داشتم یا نه؟اما . . .
    سلام مرا به محمد اسدی عزیز ، ابراهیم کارگر عزیز ، عبدالرضا حسینی عزیز و آقا سید گل گلاب،عبدالله عبداللهی فر عزیز و حسن کشاورز عزیز و بقیه سمبکالاه کاران محترم گناوه برسانید.حسابی دلم برای کلاس و بچه ها تنگ شده.من ساکن تهرانم و متاسفانه امکانات لازم برای رفتن به کلاس تهران رو ندارم.مسیرها خیلی دورن و حوالی ما کلاس سمبکالاه نیست.کاندید نیم سرخ بودم که نقل مکان کردم به تهران.هرچه خواستم خودم رو قانع کنم که یه ورزش رزمی دیگرو برم با وجود فراهم بودن همه شرایطش اصلا مهرشون به دلم نمی نشست.سلام منو به بچه های سمبکالاه گناوه برسونید و از قول من بگید قدر سمبکالاه رو بدونید
    پاسخ:
    سلام ممنون از بازدیدت انشالله که هرکجا هستی موفق باشی حتما دوستان هم سلام دارند خدمت تمامی سمبکالاه کاران
  • حسین افتخاری
  • سلام دوستان هم‌استانی
    یادش به خیر، هفت هشت سال پیش، من هم چهار سالی توفیق شرکت در تمرینات رزم سمبکالاه رو داشتم. از همین‌جا از استاد عزیزم آقا محمد اسدی که زحمات زیادی در دیلم برای ترویج سمبکالاه کشیدن، تشکر می‌کنم. همچنین از استاد دشتی که اون زمان معلم ورزش شهر امام حسن بودند؛ و نیز آقا فؤاد که فامیلیش خاطرم نیست و از آبادان برای تعلیم ما به دیلم تشریف میاوردند. در هر حال همیشه غبطه‌ی اون روزها و اون آمادگی جسمانی رو می‌خورم.
    پاسخ:
    سلام علیکم جالبه من هم از یک شهر دیگه به گناوه میام و تمرین میکنم ای کاش نمی گذاشتی زحمات استادت به فراموشی سپرده بشه من جای تو بودم تمریناتم رو از سر میگرفتم
    میدونم سخته ولی با توکل به خدا میشه
    موفق باشی
    یا علی
  • مهدی از برازجان
  • سلام
    براتون آرزوی موفقیت می کنم
    یا علی
    سلام دوستای گلم خسته نباشید ممنون از اینکه دارید تلاش میکنید برای سمبکالا برای اینکه این عمانتی که استاد بزرگمون اقا سعید به ما داده عمانتی ک اقا سعید براش از جون مایه گذاشته از زندگی از خانوادش از همچیزش گذشته تا شاید بتونه چنتا جوون مثل ما رو از فساد دور نگه داره تا خیلی کمک ها به ما بکنه کمک هایی که ما خودمون ازش بی خبریم رو درست به دیگران منتقل کنیم تا اون ها هم بیان به جمع سمبکالا کاران روش تبلیغ توی نت خیلی خوبه من هم توی فضای مجازی زیاد تبلیغ میکنم ولی دوست دارم بهترین روش برای تبلیغ سمبکالا که خود اقا سعید گفتند رو به شما هم بگم: بهترین روش برای تبلیغ در سمبکلا و جذب اجرای دقیق پرقدرت و درست فنون سمبکالا در اوج خستگی تشنگی گرسنگی هست  یاحق
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز  ممنون از اینکه. هم به وبلاک خودتون سرزدی هم نظر سازنده میدی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی